Κάποιοι στοχαστές το έχουν πει (η μου έχει φανει ότι έχουν πει κάτι παρόμοιο με αυτό που θα γράψω παρακάτω) : ο κίνδυνος σε αυτή την εποχή είναι ότι οι ανάγκες της κατανάλωσης και του μάρκετινγκ απαιτούν κοινωνικά και ατομικά χαρακτηριστικά που είναι αντίθετα με τις αρχές του ορθολογισμού και της επιστήμης, στις οποίες όμως στηρίζονται και εξαρτώνται η παραγωγή και η γενικότερη οικονομική πρόοδος. Από την άλλη βέβαια όλα γίνονται, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Πίσω στο θέμα μας τώρα: New Age Μαθηματικά:
Μια βασική αρχή που θυμάμαι από το σχολείο είναι ότι στα μαθηματικά προσθέτουμε, συγκρίνουμε κλπ κλπ πράγματα ομοειδή, πχ ένα πορτοκάλι και ενα πορτοκάλι ίσον με δύο πορτοκάλια. π αγγινάρες και π/2 αγγινάρες 1,5π αγγινάρες και πάει λέγοντας. Δεν θυμάμαι τώρα από που προέρχεται η βασική αυτή αρχή, αλλά είναι από τα ελάχιστα πράγματα που θυμάμαι από το Δημοτικό. Και τώρα έρχεται η New Age, marketing driven μαθηματική λογική για τον άνθρωπο του 21ο αιώνα:
πseat rleon από 12.000Ε έως 100 δόσεις
μπporsche cgayane: από 60.000Ε έως 500 ίππους
κλπ κλπ
και ομοίως. Από ότι φαίνεται υπάρχει συντονισμένη εκστρατεία αλλαγής των μαθηματικών (ποιός ξέρει ίσως επέκτασείς τους τελικά) αρχών μέσα από εντατική καθημερινή εκπαίδευση. No need πλέον να διαχωρίζουμε πορτοκάλια από αχλάδια, είναι τα new age μαθηματικά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου