Ε λοιπόν το marketing προκειται να έγινε απελπιστικά προβλέψιμο. Σύμφωνα με έρευνα στο τελευταιο Super Bowl (αχμμ wikipedia για οσους dont know it) οι μοναδικές διαφημίσεις που πήγαν καλά (πως μετρήθηκε αυτό? με τον αντικειμενικότερο τρόπο possible - live NMR, scanning (η κάτι τέτοιο ultra high tech)) ήταν όσες είχαν μια "θετική" γευση στο τέλος. Ο φόβος μας κάνει να προσέχουμε αλλά όχι να αγοραζουμε - κάποιο τέτοιο συμπερασμα υπήρξε. Και για να μην μιλάμε στον αέρα:
"And the other winner of the Super Bowl is...Coke. That's according to brain experts, who for the second time in two years, have studied the neurons firing inside people's gray matter while they watched Super Bowl commercials. FKF Applied Research, with the help of UCLA's Ahmanson Lovelace Brain Mapping Center, said that Coca-Cola's "Video Game" ad--a 60-second animated spot that promotes random acts of kindness--scored this year because it elicited the most positive emotions in subjects' brains."
Ε η Vodafone έχοντας info και από λαστ γιαρ, μετά τον μπάμπη τον χλιμίτζουρα (αυτόν με το "δεν το έχουν καταλάβει αλλά τους πιάνω $#$κες") και τα trendy haircuts (που ομολογούμε τις είμαστε υπόχρεοι) μας έχει πεθανεί στην Θετική Ενέργεια - Ζ
ήσε τη στιγμή έχει πάρει λοιπόν εργολαβία να ενεργοποιήσει τα σωστά κέντρα του εγκεφάλου μας και έτσι ζησε τη στιγμή, κοίτα κάποιος σώζει το γατάκι και τι άλλο θα δούμε γενικά.
Προβλέπεται αλλεργία από πράξεις kindness στο κοντινό μέλλον με χορηγούς από το viagra μέχρι την smith and wesson.
Τουλάχιστον είναι πιθανό να ακουστεί όμως και το ακόλουθο: " απέλυσε τον marketing manager και προσελαβέ μου ένα neuroscientist:D"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου