Με πολύ μικρές πιθανότητες αποτυχίας να μαντέψω ένα από τα kitsch εμβλήματα που θα αναδυθούν (σε κατάλληλο και μελλοντικό χρόνο) από τα 00s είναι:::: διαφημίσεις κινητής και ειδικά τις Vodafone. Απλά δείχνει τον δρόμο. Με αυτούς τους μεταφορείς που χορεύουν ως Σάκης στο άκουσμα του νέου προϊόντος, τις χορευτικές φιγούρες (?) στην έξοδο του μετρό, αλλά και τα πρόσωπα τα παραμορφωμένα από την mega-ευτυχία (tm) (ουαουυυυυ) για το καινούριο πρόγραμμα καρτοκινητής με 1000 δωρεάν sms στην τιμή των δέκα εκατοντάδων sms είναι σίγουρος νικητής.
Προφανώς έχουν συμπαρασυρθεί όλοι, σε κάποιο μοντέλο που κάποιο marketing brain έχει βρει ότι είναι βέλτισο, και η διαφήμιση ακολουθεί lately μια όμοια αισθητική - φυσικά όσο περισότερη η χρήση και όσο περισσότερο πέφτει σε επίπεδο καρικατούρας τόσο γρηγορότερα που θα μας έρθει αυτή η συνειδητοποίση αυτών των kitsch εμβλημάτων ως τέτοια - kitsch.
Όσο αυτή την αισθητική - ακολουθεί νεότερο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου